rondo-mylc-madeira-marekogien_044.jpg

"RONDO MYLC – Off-Roadowy gravel. Możesz już zapomnieć o MTB!" Chwytny slogan, ale w naszym teamie to nie przejdzie! Nawet tak zagorzały zwolennik graveli jak Artur, ma twentyninera - w góry!

Informacja prasowa

RONDO_MYLC_001

Nowy Rondo MYLC to kolejny krok na ścieżce rowerowej ewolucji. To Gravel stworzony z myślą o jeździe w terenie i najbardziej wymagających warunkach. Od samego początku był projektowany do najcięższych zadań, a większość rozwiązań technologicznych wykorzystanych w rowerze, było inspirowanych właśnie wytrzymałymi i niezawodnymi maszynami MTB. Zaadoptowanie najlepszych cech rowerów górskich do gravela zaowocowało stworzeniem zupełnie nowej maszyny o nowoczesnej geometrii umożliwiającej eksplorację najbardziej wymagających szlaków. Komfortowa jazda w górę i pełna stabilizacja przy stromych technicznych zjazdach - tego właśnie szukaliśmy!

RONDO_MYLC_002

RONDO_MYLC_003

Większość górskich ścieżek, rockgardenów i wymagających sekcji było do tej pory poza “strefą komfortu” rowerów (i rowerzystów) gravelowych. Na szczęście już po pierwszych testach nowego MYLC’a okazało się, że wcześniej zdefiniowane granice, można jeszcze bardzo mocno przesunąć! Kolarstwo górskie rozwijało się w ostatnich latach w ogromnym tempie. Co roku, pojawiały się nowe, niesamowite innowacje, które natychmiast podbijały światowe rynki. W przypadku rowerów gravelowych, ten postęp był nieco bardziej spokojny i “konserwatywny”. Cała branża skupiła się mocno na rowerach szosowych i na dłuższą chwilę zamiotła pod dywan możliwości oferowane przez rowery MTB. Gdy nasi inżynierowie postanowili pójść pod prąd i  zwrócili się w stronę “górali”, doszło do prawdziwego przełomu. Nowy MYLC jest więc dla nas zupełnie nowym otwarciem, które według nas zapoczątkuje erę graveli tworzonych z myślą o najbardziej wymagających riderach.

rondo-mylc-madeira-marekogien_076

Dzięki zupełnie nowej geometrii, MYLC jest niewiarygodnie stabilny nawet przy dużych prędkościach. Nowy model RONDO świetnie sprawdza się na długich trasach pełnych szybkich prostych i dynamicznych zakrętów, a im dalej rider zjedzie z ubitej ścieżki, tym mocniej doceni potencjał drzemiący w rowerze. To nie jest kolejna szosówka, którą da się wjechać na leśną ścieżkę. To maszyna stworzona z myślą o technicznych zjazdach i długich, męczących wyprawach. MYLC zapewni Ci pełną kontrolę na stromych sekcjach i maksymalny komfort na wymagających, rowerowych podbojach.

Geometria Rondo MYLC

Rondo_Mylc_-_geometria.png

Geometria Rondo MYLC vs RUUT

Rondo_Mylc_-_Mylc_vs_Ruut

MYLC pojawi się w sklepach rowerowych pod koniec lata 2022. Rower zostanie wypuszczony na rynek w czterech wariantach: 2 karbonowe, 1 aluminiowy i 1 stalowy.

Specyfikacje Rondo MYLC

 

Rondo 2022
Mylc CF1

Rondo 2022
Mylc CF2

Rondo 2022
Mylc AL

Rondo 2022
Mylc ST

 

pol_pl_Rower-Rondo-2022-Mylc-CF1-13574_1.jpg

pol_pl_Rower-Rondo-2022-Mylc-CF2-13578_1

pol_pl_Rower-Rondo-2022-Mylc-AL-13582_1

pol_pm_Rower-Rondo-2022-Mylc-ST-13587_1

 

19 999,00 zł

14 999,00 zł

9 599,00 zł

12 999,00 zł

Rama RONDO MYLC FLY CARBON RONDO MYLC FLY CARBON RONDO MYLC ALU RONDO MYLC CROMO
Widelec RONDO MYLC TWINTIP CARBON RONDO MYLC TWINTIP CARBON RONDO RUUT V2 TWINTIP CARBON RONDO RUUT V2 TWINTIP CARBON
Kierownica SPANK FLARE 25 420MM(S), 440MM(M), 460MM(l,XL) RONDO FLARE 2 420MM(S), 440MM(M), 460MM(L,XL) RONDO FLARE 2 400MM (XS), 420MM(S), 440MM(M,L), 460MM(XL) RONDO FLARE 2 400MM (XS), 420MM(S), 440MM(M,L), 460MM(XL)
Gripy VELO COMFORT TAPE VELO COMFORT TAPE VELO COMFORT TAPE VELO COMFORT TAPE
Mostek RONDO ICR 50MM(S, M), 70MM(L, XL) RONDO ICR 50MM(S, M), 70MM(L, XL) RONDO 50MM(XS, S, M), 70MM(L, XL) RONDO 50MM(XS, S, M), 70MM(L, XL)
Stery UPPER STACKIS 52 / 28,6 LOWER STACKIS 52 / 40 SHIS UPPER STACKIS 52 / 28,6 LOWER STACKIS 52 / 40 SHIS UPPER STACKIS 52 / 28,6 LOWER STACKIS 52 / 40 SHIS UPPER STACKIS 52 / 28,6 LOWER STACKIS 52 / 40 SHIS
Siodło SELLE SAN MARCO SHORTFIT SELLE SAN MARCO SHORTFIT SELLE ITALIA MODEL X SELLE ITALIA MODEL X
Sztyca RONDO CARBON 350 X 27.2 RONDO CARBON 350 X 27.2 RONDO 350 X 27.2 RONDO 350 X 27.2
Hamulce SRAM RIVAL AXS HYDRAULIC BRAKES SHIMANO GRX BR-RX400 SRAM APEX1 SRAM APEX1
Tarcze SRAM CENTERLOCK PACELINE 160F/R SHIMANO SMRT70 160MM/160MM SRAM G2CS 160MM/160MM SRAM G2CS 160MM/160MM
Manetki SRAM RIVAL ETAP AXS SHIMANO GRX RX600 SRAM APEX 1 SRAM APEX 1
Korby SRAM RIVAL 1 DUB 42T 170MM(S), 172.5MM(M,L), 175MM (XL) RONDO DIRECT 42T 170MM(S), 172.5MM(M,L), 175MM (XL) RONDO DIRECT 42T 160 (XS), 170MM(S), 172.5MM(M,L), 175MM (XL) RONDO DIRECT 42T 160 (XS), 170MM(S), 172.5MM(M,L), 175MM (XL)
Suport EVO386 EVO 386 with HTII adapter PF 86 PF 86
Przerzutka przednia - - - -
Przerzutka tylna SRAM RIVAL XLPR ETAP AXS SHIMANO GRX RX812 SRAM APEX 1 SRAM APEX 1
Kaseta SRAM XPLR XG-1271 Cassette 10-44 MICROSHIFT 11-42 MICROSHIFT 11-42 MICROSHIFT 11-42
Łańcuch CN RIVAL D1 12S 116LI SHIMANO CN701 SRAM PC1130 SRAM PC1130
Piasty RONDO X HUNT STRAIGHT PULL RONDO SUPERLIGHT SEALED BEARINGS RONDO SUPERLIGHT SEALED BEARINGS RONDO SUPERLIGHT SEALED BEARINGS
Obręcze RONDO X HUNT GRAVEL X-WIDE ALUMINIUM RONDO LIT RIM 622-23 RONDO ALUMINIUM 622-23/584-23(XS) RONDO ALUMINIUM 622-23/584-23(XS)
Oś przednia 100/12mm/thread 1.5 100/12mm/thread 1.5 100/12mm/thread 1.5 100/12mm/thread 1.5
Oś tylna 142/12mm/thread 1.75 142/12mm/thread 1.75 142/12mm/thread 1.75 142/12mm/thread 1.75
Opony VITTORIA TERRENO MIX 700C X 40 VITTORIA TERRENO MIX 700C X 40 VITTORIA TERRENO MIX 700C X 40 VITTORIA TERRENO MIX 700C X 40

Uwaga dotycząca powyższej specyfikacji: Specyfikacja może ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia.

Nasz komentarz

Artur Drzymkowski. Karbonowy MYLC wygląda rewelacyjnie, jak dla mnie oczywiście, a przecież od lat jestem psychofanem RONDO ;). Wewnętrzne prowadzenie to najgorszy sen każdego kto samodzielnie serwisuje swój rower. Ale efekt "czystości sylwetki" robi kolosalne wrażenie. Wszystkie przewody i pancerze chowają się w główce ramy. Bidony mocowane na magnesowe patenty by się tu aż prosiły.
W wersja AL również przewody (z wyjątkiem przewodu do hamulce przedniego) i pancerz przerzutki znikają w główce ramy. I wychodzą na dole rury skośniej. Ilość punktów mocowań pod koszyki i torby bikepackingowe, wygląda na zadowalającą ;) Na tylnym widelcu projektanci przewidzieli możliwość przykręcenia bagażnika. Wersja dla wyznawców "steel is real"  czyli MYLC ST, ma wszystko co trzeba i to szlachetnie skromnym czarnym macie.

 gravel bike, gravel geometria ramy, rower gravel