inbred-mark-3-hi-res-600

Chłopaki z On-One nie próżnują i kombinują już od początku Nowego Roku. Wiadomo, że niebawem otrzymamy "zaktualizowaną" klasyczną i kultową 29 calową stalówkę od gości z Planet-X. Co się zmieni w Inbredach 3 generacji?

Michał Śmieszek

Nie ma miętkiej gry. Rynek jest coraz bardziej wymagający i trzeba dbać o swoje produkty a przede wszystkim o klientów. Tych trzeba słuchać uważnie, bo to w końcu oni są końcowym ogniwem w łańcuchu sprzedaży. Czytając listę nowości przygotowanych na ten rok trudno nie zauważyć. że Europejczycy różnią się jednak od północnoamerykańskich braci. U nas tradycja i konserwatyzm są o wiele bardziej dominujące, co czasami przekłada się na nierezygnowanie z nadal często używanych komponentów. Na przykład takie V-brejki. Na starym kontynencie mają się całkiem dobrze i mimo ofensywy hamulców tarczowych nie widać, żeby miały zniknąć ze sklepowych półek. Takich przypadków można wymienić jeszcze kilka, jak choćby mocowania do bagażników rowerowych, błotników, etc. Nie wszyscy się ścigają, a są też tacy zawodnicy którzy od czasu do czasu ruszają z sakwami w świat.

A co na to On-One. No więc panowie z wysp stwierdzili, że warto powrócić do korzeni szczególnie w przypadku ram stalowych, których popularność nie maleje mimo upływu lat i wszech panującego aluminium i karbonu. W związku z tym w Inbredach 3 generacji zobaczymy kilka nowości:

  • piwoty do hamulców V-brake
  • nowe, przekonstruowane haki tylnego widelca w systemie "swap-out".
  • kompatybilność ze wszystkimi typami zacisków tarczowych.
  • prowadzenie pancerzy od obu typów hamulca.
  • inserty do zamocowania bagażnika turystycznego.

Geometria pozostaje bez zmian, współczynnik kultowości także. Największa innowacja, to rezeygnacja z poziomych haków na rzecz wyżej wymiennych haków "Swap-out". Dzięki temu zabiegowi udało się uzyskać kompatybilność z zapewne wszystkimi rodzajami zacisków tarczowych będącymi w sprzedaży. Konstruktorzy z On-One pracują obecnie nad hakami, które obsłużą 10 milimetrowe osie Maxle, X12 (DT 12mm Maxle) i nowe rozwiązanie w rowerach: tuleje TaperLock.

Pierwsza partia najnowszych Inbredów oraz dydykowane do nich tylne haki spodziewana jest już w kwietniu, wraz z początkiem sezonu rowerowego. (choć niektórzy zaczynają go znacznie wcześniej :) ), Kolory ram są jeszcze nie znane, ale projektanci z On-One są otwarci na wszelkie propozycje i proszą o nadsyłanie propozycji. Wiadomo tylko tyle, że bedą cztery opcje, każda jednobarwna, bez zbędnych wodotrysków graficznych, co przełoży się na cenę końcową.

Przy okazji dział handlowy namawia do zakupu wyprzedawanej obecnie zeszłorocznej kolekcji. Ceny ponoć okazyjne tym bardziej, że w związku z podwyżką watu zapowiadane są już zmiany cenowe nowej kolekcji i komponentów. Zatem kto ma nadwyżkę gotówki i marzy o Inbredzie powinien udać sie na stronę internetową producenta. 

 

inbredmark3dropouts1000